Uygulama Hakkında

EDRIMS CRM (Customer Relationship Management - Müşteri İlişkileri Yönetimi) ve Kampanya Uygulaması ile 360° görünüm ile tek sayfadan müşterinin tüm bilgilerine ulaşmak mümkündür. CRM - Kampanya uygulamasında güncellenen Müşteri Bilgileri Perakende Yönetmenlerinin onayına düşmektedir ve onaylanmalarının ardından EDRIMS’e otomatik olarak aktarılmaktadır.

Kampanya Uygulamasında; öncelikle ürünler serbest bir şekilde tanımlanabilmektedir. Daha sonra tanımlanan ürünler üzerinden Kampanyalar tanımlanmaktadır. Müşteriler, bu kampanyalara dahil edilerek enerji birim fiyatından indirim oranı, fatura oluşturma sıklığı ve faturanın oluşacağı tarih, çeşitli promosyonlar, vergilendirme parametreleri gibi değişkenler toplu olarak belirlenebilmektedir.

Satış Destek süreci, Serbest Tüketici olabilecek abone listesinin CRM-Kampanya uygulamasına otomatik olarak aktarımı ile başlar. Görüşmelerin planlanması, tekliflerin oluşturulması, gerçekleşen görüşmelerde verilen tekliflerin satışa dönüşmesi gibi tüm sürecin takibi yapılabilmektedir.

CRM - Kampanya uygulaması girilen her veriyi kullarak çeşitli analizler oluşturulmasına imkan sağlar. Analiz ekranlarında operasyonel ve yönetimsel dashboard grafikleri (Yönetim Panelleri) ve pipeline analizleri bulunmaktadır. Bu araçlar planlama ve karar verme aşamalarında yöneticilere kolaylık sağlamaktadır.

EDRIMS CRM’in en önemli bileşenlerinden biri de Talep Takip Sistemidir. Örneğin konusu Fatura itirazı olan bir bir çağrı sırasında çeşitli analizler ön inceleme şeklinde hemen yapılabilmektedir. Sistem, Kullanıcıya dikkat etmesi gereken durumlar hakkında renklendirilmiş uyarılar ile yardımcı olur). Böylece bir çok durum iş birimine gönderilmeden müşteriyle görüşme sırasında çözüme ulaştırılır.

CRM uygulaması kapsamında dinamik süreç tanım ekranları bulunmaktadır. Başvuru, talep, onay gibi iş tipleri esnek olarak belirlenebilmektedir. Belirlenen her iş tipi için, süreci başlatan ve sorumlu birim bilgileri tanımlanabilir. Ayrıca her iş tipi için terminler ve bu terminlere bağlı gecikmeler olması durumunda kullanılan SMS, E-Posta şablonları bulunmaktadır.

Organizasyonel tüm tanımlamalar CRM Organizasyon Kayıt ekranı içerisinde organizasyonel hiyerarşi kuralları dahilinde yapılamaktadır. Organizasyon Kayıt ekranında yapılan her tanımlama için E-Posta, Faks, Telefon ve Adres bilgileri girilebilmektedir.

İhaleli müşteriler ve abone bazlı kampanyalar için ürün ve kampanya tanımlama ekranı bulunmaktadır. Ürünün geçerlilik süresi, ihale, fiyat farkı hesaplama gibi bilgiler tanımlandıktan sonra, müşteri ya da abone bu ürüne dahil edilerek fatura hesaplamaları yapılır.

Organizasyonel tanımlamalar sonucu birimlere otomatik olarak gelen talepler, abone bilgileri ve talep bilgileri ile birim yöneticisine ulaşmakta ve birim yöneticisi de gelen talepleri İş Atama ekranında birim personellerine atayabilmekte, atamış olduğu taleplerin durumunu da takip edebilmektedir.

Faturanın hangi aralıkta gönderileceği, ödeme tarihi, ürüne ait tarifeler, brüt/net fiyat bilgileri hesaplamaları ve tanımlamaları yapılır, daha sonra müşteri (ihale müşterisi) ya da abone, bu ürüne dahil edilerek tanımlanan şekilde faturalarının oluşması sağlanır.

Ekran Görüntüleri